Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorZelča, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:25Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:25Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49955en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29227
dc.description.abstractMaģistra darbā pētīti Latvijas rūpnieciskā dizaina produktu – krēslu vērtējumi. Galveno teorētisko pamatu veido kognitīvais dizains, kategorizācijas teorija, ķermeniskās kognīcijas teorija, dizaina ekspertīze, pieredzes līmeņi produktu lietošanā. Pētījumā izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes: aptaujas ar eksperimentālajiem uzdevumiem un kontentanalīze. Dati analizēti, izmantojot kvantitatīvo kontentanalīzi. Maģistra darbā noskaidrotas atbildes uz pētnieciskajiem jautājumiem un apstiprinājusies izvirzītā hipotēze, ka krēslu vērtējumi atšķiras dažādu faktoru un grupu ietvaros. Atslēgas vārdi: kognitīvais dizains, rūpnieciskā dizaina produkti, pieredzes līmeņi produktu lietošanā, empīriskā estētikaen_US
dc.description.abstractThis master’s paper researches the evaluation of Latvia’s industrial design product – a chair. The main theoretical basis of this research is cognitive design, categorization theory, embodied cognition theory, design examination, levels of experience with product. The data are collected as surveys using experimental tasks and content analysis is applied. Quantitative content analaysis is applied as method of analysis for collected data. This research has collected answers on questions researched and the hypothesis of this research is confirmed – the variousity of factors and groups have impact on how different chair evaluation is. Key words: cognitive design, industrial design products, levels of experience with product, empirical aesthetics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectkognitīvais dizainsen_US
dc.subjectrūpnieciskā dizaina produktien_US
dc.subjectpieredzes līmeņi produktu lietošanāen_US
dc.subjectempīriskā estētikaen_US
dc.titleLietotāju pieredzes vērtējums: krēsls kā Latvijas rūpnieciskā dizaina produktsen_US
dc.title.alternativeChairs as Latvian industrial design product: Analysis of user experienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record