• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Darbinieku loma zīmola komunikācijā: "Swedbank" Baltijā piemērs

Thumbnail
Öffnen
309-50010-Kalnina_Sintija_sk10257.pdf (4.822Mb)
Autor
Kalniņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba „Darbinieku loma zīmola komunikācijā: „Swedbank” Baltijā piemērs” mērķis ir noteikt, kāda ir darbinieku loma uzņēmuma zīmola komunikācijā, izpētot „Swedbank” Baltijā praksi un darbinieku iesaisti. Teorētiskajā daļā aplūkota organizāciju komunikācija, darbinieku zīmols un tīkla sabiedrības izpratne. Pētījumā gadījuma studiju ietvaros izmantota intervija, anketēšana, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Secināts, ka darbinieku loma „ Swedbank” Baltijā zīmola komunikācijā tiek vērtēta kā ļoti būtiska, ko apliecina arī aktīvā iesaiste ar zīmolu saistītā saturā sociālo mediju vidē. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, secinājumi.
 
The aim of Master thesis „Employees' role in brand communication: an example of Swedbank in the Baltics” is to explore the role of employees in brand communication by exploring practices of Swedbank and also employee engagement. The theoretical part describes organizational communication, employee brand and the concept of network society. The empirical part contains case study which includes interview, survey, quantitative and qualitative content analysis. The study concludes that employees’ role in brand communication is very important, as evidenced by the active involvement in brand-related content in social media. The structure of the work consists of theoretical, methodological and empirical part, and conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29229
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV