Zīmola "Opel" novērtējums Baltijas valstīs
Author
Apša, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba ,,Zīmola “Opel” novērtējums Baltijas valstīs” mērķis ir noskaidrot noteikt auditorijas attieksmi pret zīmolu “Opel” Baltijas valstīs.
Maģistra darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta un pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu sastāda teorija par zīmolu, zīmolvedību, patērniecību un patērētāju identitāti. Metodoloģiskā daļa sastāv no teorētiskā skaidrojuma par kvalitatīvo pētniecības metodi daļēji strukturēto interviju, kvantitatīvo pētniecības metodi aptauju, kā arī datu analizēšanas metodi kontentanalīzi. Empīrisko daļu sastāda Baltijas auto tirgus raksturojums un zīmola “Opel” Baltijas valstīs novērtējuma analīze.
Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, darbā tika rastas atbildes uz izvirzītajiem pētnieciskajiem jautājumiem. The main objective of Master thesis ,,“Opel” brand evaluation in the Baltic States” is to determine audience evaluation of the “Opel” brand.
Master thesis consists of theoretical literature summary, the study describes the methodology used and summary of research results. The theoretical part include theory about brand, branding, consumerism and consumer identity. Methodological part include theoretical summary of qualitative research method semi structured interview, quantitative research method questionnaire as well as data analysis method of content analysis. Empirical part consists of description of auto industry in the Baltic States and analysis of “Opel” brand evaluation in the Baltic States.
Based on the research results, answers to the research questions have been found.