Vizuālā un verbālā naratīva struktūra LMT TV reklāmās no 2013. gada marta līdz 2014. gada maijam
Автор
Bojāre, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Vizuālā un verbālā naratīva struktūra LMT TV reklāmās no 2013.gada marta līdz 2014.gada maijam” mērķis ir noskaidrot, vai un kā naratīva struktūra reklāmā ietekmē vizuālā un verbālā vēstījuma efektivitāti.
Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās literatūras apkopojuma un teorijas daļas izstrādes, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta, kā arī veiktā pētījuma izklāsta un tā rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu veido teorijas par reklāmu un TV reklāmu, tās lomu uzņēmuma komunikācijā, par zīmolu, tā identitāti un zīmola reklāmām, reklāmas vēstījumiem, kā arī par reklāmas semiotiku un naratīvu.
Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir iegūta atbilde uz darba pētniecisko jautājumu par LMT TV reklāmu naratīvu struktūru un vizuālā un verbālā vēstījuma efektivitāti. The main objective of my bachelor thesis "Visual and verbal narrative structure in LMT TV commercials from March 2013 to May 2014" is to find out whether and how the narrative structure in advertisements affects the efficiency of visual and verbal message.
Bachelor thesis consists of three parts: theoretical literature summary and theoretical framework of the research, methodology and summary of research results. The theoretical part consists of the theory of advertising and TV advertising, its role in the company's communication, brand advertising, brand identity and branding, advertising messages, and also advertising semiotics and narrative.
Based on the research results, answer to the research question concerning LMT TV advertisements, narrative structure and the efficiency of visual and verbal messages has been obtained.