Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorTrubača, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:28Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:28Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50319en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29242
dc.description.abstractBakalaura darba “Konkursa "Adwards" TV reklāmu (2013.-2015.) semiotiskā un auditorijas analīze” mērķis ir noskaidrot, kāds ir “Adwards” reklāmu vēstījuma semiotiskais pamats, kā arī vai auditorija labāk atceras tās reklāmas, kurās ir vizuālais naratīvs. Pētījumā izvirzītā hipotēze- ja vizuālajā reklāmā ir vizuālais naratīvs, tad to atceras labāk. Lai apstiprinātu hipotēzi- izvirzīti 4 pētnieciskie jautājumi: 1)Kas ir “Adwards” konkursa reklāmu vēstījuma pamats? 2) Kāda ir “Adwards” vizuālo vēstījumu efektivitāte? 3) Ar ko viena “Adwards” reklāma ir labāka par otru ? 4) Kas vizuālajās reklāmā piesaista vislielāko uzmanību? 5) Kādi semiotiskie aspekti saskatāmi vizuālajās reklāmās? Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un secinājumu daļas. Darba teorētisko bāzi veido reklāmas, semiotikas un vizuālā naratīva teorijas. Empīrisko daļu veido semiotiskās kontentanalīzes un anketēšanas datu analīze un apkopojums. Secinājumu daļā ir apkopoti semiotiskās kontentanalīzes un aptaujas rezultātu secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis, entitled “Semiotic and audience analysis of the competition "Adwards" (2013-2015)”, is to find out, first, what is the semiotic basis of the message content in “Adwards” advertisements and, second, whether audience remembers those advertisements that contain narrative better than those that do not. Research hypothesis: a visual advertisement containing a visual narrative is remembered better. To confirm the hypothesis, further research questions have been introduced: 1) What is the semiotic basis of “Adwards” advertising messages? 2) What is the reason of the “Adwards” message efficiency? 3) Why is one “Adwards” commercial considered better than another? 4) What does attract the most attention in visual advertisements? 5) What kind of semiotic aspects are used in visual commercials? Bachelor thesis consists of a theoretical, methodological, empirical and conclusion parts. Theory is based on advertising, semiotics and visual narrative theory. Empirical part consists of semiotic content analysis and survey analysis. In the final part conclusions and the general analysis of the data are presented and comparatively discussed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectTV reklāmaen_US
dc.subjectSemiotikaen_US
dc.subjectVizuālsen_US
dc.subjectNaratīvsen_US
dc.subjectAuditorijaen_US
dc.titleKonkursa "Adwards" TV reklāmu (2013.-2015.) semiotiskā un auditorijas analīzeen_US
dc.title.alternativeSemiotic and audience analysis of the competition "Adwards" (2013-2015)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию