• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu "Douglas" un "Kolonna" analīze

Thumbnail
Öffnen
309-50325-Tretjakova_Anita_at12076.pdf (3.908Mb)
Autor
Tretjakova, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba “Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu “Douglas” un “Kolonna” analīze” mērķis ir identificēt zīmolu “Douglas” un “Kolonna” patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošos faktorus, pēc kuriem tiek iegādātas “Douglas” un “Kolonna” preces. Teorētiskajā daļā tiks apskatīts zīmols, to jēdzieni, zīmola komunikācija un instrumenti, patērētāju uzvedība un lēmumu pieņemšana, kā arī patērētāju izvēle un lojalitāte. Darba pētnieciskās metodes ir kvalitatīvā kontentanalīze, fokusgrupas intervija un aptauja. Empīriskajā daļā aplūkoti “Douglas” un “Kolonna” ietekmējošie faktori, pēc kuriem patērētāji iegādājas “Douglas”/“Kolonna” preces, kā arī analizēti patērētāju viedokļi par abu zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola komunikācija, “Douglas”, “Kolonna”, patērētāju uzvedība, patērētāju izvēle
 
The aim of the Bachelor thesis “Factors affecting consumers’ behaviour and choice: “Douglas” and “Kolonna” brand analysis” is to determine, what kind of factors affects consumers behaviour and choice in order to purchase “Douglas” and/or “Kolonna” goods/services. The theoretical part describes theory of brand, its definitions, brand communication and its tools, and consumer behaviour and decisin making, as well as consumer choice and loyalty. Research methods are qualitative contentanalysis, focusgroup interview and survey. The empirical part reflects the affecting factors, by which consumers may choose to buy “Douglas” and/or “Kolonna” goods/services, and analyzes consumer opinions about both brand communications in social media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29243
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV