Latvijas ekomarķējumu ietekmes jauniešu publikās: attieksmes un uzvedības
Author
Ozoliņa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Latvijas ekomarķējumu ietekmes jauniešu publikās: attieksmes un uzvedības” mērķi ir noskaidrot, kā jauniešu publikās izpaužas attieksmes un uzvedības ietekmes, ko izraisa Latvijā izplatītie ekomarķējumi un novērtēt ekomarķējumu vēstījuma komunikāciju. Pētāmā problēma – ekomarķējumu vēstījuma ietekmes jauniešu publikās.
Primāri, darba teorētiskajā daļā tika izpētītas teorijas par pārliecināšanu, patērētāju attieksmēm un uzvedību. Iekļauta informācija par ekomarķējuma lomu patērētājam, bioloģisko lauksaimniecību, tirgotājiem un ekomarķējumiem.
Metodoloģiskā daļa ietver kvantitatīvās aptaujas un kvalitatīvās daļēji strukturētās intervijas metodes. Pētnieciskā daļa ietver anketēšanu jauniešu publikās un daļēji strukturētas intervijas ar bioloģisko produktu ražošanas dalībniekiem, rezultātus un secinājumus. The aims of Bachelors work „Influence of Latvian eco labels on young audiences: attitudes and behaviour” is to establish whether the youth audiences receives an impact on their attitudes and attitude related behaviors resulting from Latvian distributed eco labels and also evaluate the communication of these eco label’s message. Eco labels message impact on youth audiences is the main issue in this research.
The primary task is to research theories of persuasion, consumer attitudes and attitude related behaviors. Find information on the label role for consumers, organic farming, traders and eco-labels. Methodological part includes quantitative survey and qualitative semi-structured interviews. The study deals a survey with youth audiences, semi-structured interviews with organic production stakeholders, data collection, evaluation and conclusion drawing.