Vizuālo tēlu ietekme uz mērķauditoriju: žurnāla "Lilit" 2014. gada reklāmu analīze
Author
Miglāne, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir - Vizuālo tēlu ietekme uz mērķauditoriju: žurnāla „Lilit” 2014. gada reklāmu analīze.
Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kāda ietekme ir sievietes vizuālā tēla pielīdzināšana reklāmā redzamajam tēlam.
Darbs ir strukturēts no trīs daļām teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Bakalaura darba teorētiskā pieeja balstās uz reklāmas ietekmi un efektivitāti, tiek apskatīta teorija par vizuālo komunikāciju reklāmā, kā arī sievietes vizuālā tēla izmantošana reklāmā. Darba metodoloģija daļā ir iekļautas trīs pētījuma metodes – interneta aptauja, kvalitatīvā kontentanalīze, eksperiments. Darba pētnieciskajā daļā tika analizēti iegūtie rezultāti un beigās izdarīti secinājumi. Bachelor thesis - The impact of visual images on target audience: analysis of advertisements in magazine "Lilit" 2014.
The goal is to find out whether, and to what effect is a visual image of women in advertising in the alignment of the image.
The work is structured in three parts, the theoretical, methodological and empirical parts. Bachelor work theoretical approach based on the impact and effectiveness of the advertising, also viewed the theory of visual communication in advertising, and as women in the use of visual imagery in advertising. Work methodology is made from three study methods, internet survey, content analysis, experiment. In part of the research was analyzed results and at the end was made conlcusions.