• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālās paaudzes sevis prezentēšana „Facebook” vietnē: dažādu kultūru pieredze

Thumbnail
Открыть
309-50449-Rogovenko_Jekaterina_jr11079.pdf (1.522Mb)
Автор
Rogovenko, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā atšķiras lietošanas un sevis prezentēšanas paradumi Facebook vietnē starp lietotājiem no dažādām valstīm. Darbā ietverta teorija par digitālās paaudzes teorētiskajiem raksturojumiem,par digitālās kultūras identitātes jautājumu un sevis prezentēšanas iespējām Facebook portālā. Darbā tika izmantotas kvalitatīvas un kvantitatīvas metodes: fokusa grupu intervija,aptauja, Facebook profila analīzes un kontentanalīze. Pētījumā tika izmantota pieejamā izlase,tās lielums ir 50 cilvēki – digitālās paaudzes pārstāvji no 18 valstīm. Kā galveno secinājumu var minēt to, ka jaunieši no dažādām valstīm izmanto Facebook vietni sevis prezentēšanai un pastāv kopīgas tendences starp jauniešiem no noteiktām valstīm.
 
The goal of bachelor‟s thesis is to research patterns of usage and self-presentation on Facebook among young people from different countries. The theoretical part presents literature on digital generation, digital cultures identities and self-presentation opportunities on Facebook. The paper is based on qualitative and quantitative methods: focus groups interviews,surveys, analyses of Facebook profiles and content analysis.Convenience sampling is used in the research; sample size is 50 young people from 18 countries. The main conclusion is that young people from different countries are using Facebook for self-presentation and according to research results there are some common tendencies between people from certain countries.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29264
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV