• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)

Thumbnail
Открыть
309-50486-Baibakova_Elana_eb12062.pdf (6.952Mb)
Автор
Baibakova, Elana
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015). Bakalaura darba mērķis: izpētīt un analizēt kinoteātra „Kino = Citadele” reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekmi uz skatītāju lojalitāti (bērni, jaunieši, pieaugušie). Darba teorētiskā bāze sastāv no nodaļas par zīmolu un tēlu, zīmola komunikāciju un klientu lojalitāti zīmolam. Teorijas daļā tiks apskatītas reklāmas, sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas teorijas. Darba metodoloģijas daļā apskatīta teorija par aptaujām, daļēji strukturētām intervijām, fokusa grupām un kontentanalīzi.
 
Topic of the bachelor’s thesis is „ "Kino=Citadele" advertising and public relations messages in social networks Twitter and Facebook: spectators’ loyalty maintenance aspect (2014-2015) “ Objective of the thesis: to explore and analyze cinema’s „Kino = Citadele” advertisement and public relations messages’ impact on the viewer’s loyalty (children, teenagers, adults) The theoretical base consists of chapters covering the brand and it’s’ image, the brand’s communication and clients’ loyalty to the brand. The theoretical part examines the advertisement and public relations theory and marketing communication. Work methodology part covers theory about surveys, semi-structured interviews, focus groups and content analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29269
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV