Show simple item record

dc.contributor.advisorĶeruss, Jānisen_US
dc.contributor.authorRozenberga, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:25Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:25Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48114en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29330
dc.description.abstractAnotåcija Rozenberga, Līga. „Mācību ekskursijas kā metode Latvija vēstures tēmu apguvei un nostiprināšanai 6.klasē”. Rīga: LU, 2015. 93 lpp., 22 attēli, 7 tabulas. Darbs strukturēts ievadā, četrās nodaļās un secinājumos. Pievienoti 19 pielikumi un 49 nosaukumu literatūras saraksts četrās valodās. 1.nodaļā analizētas galvenās vides, kas ietekmē bērna personības veidošanos, un to saistība ar ekskursijām. Dots ieskats, kā ekskursijas, saistībā ar dažādām vidēm, ietekmē personības veidošanos. 2. nodaļā aprakstītas mācību metodes un analizēta ekskursija kā viena no mācību metodēm. 3.nodaļā dots ekskursijas kā mācību metodes nepieciešamības pamatojums, analizējot normatīvos dokumentus un apkopojot skolēnu, vecāku un skolotāju aptauju rezultātus. 4.nodaļā aplūkota ekskursiju maršrutu izveides metodika, balstoties uz vecumposmu īpatnībām. Izstrādāti un aprobēti daži mācību ekskursiju maršrutu paraugi. Darba noslēgumā izteikti secinājumi, balstoties uz darbā aplūkoto un izstrādāto informāciju, izvirzītajiem mērķiem, uzdevumiem un izteikto hipotēzi. Darbs adresēts pedagogiem, kuri piedalās skolēnu ekskursiju organizēšanā, kā arī skolēniem un viņu vecākiem.en_US
dc.description.abstractRozenberga Liga. School trips as a method for mastering the themes of history of Latvia in form 6. Riga: LU, 2015. 93pages, 22 pictures, 7charts. The work consists of the introduction, four sections and the conclusion. There are 19 appendixes and the list of 49 titles of the source in four languages. In section 1, there are surroundings that influence the forming of a person’s development and its contiguity with the school trips analysed.It’s also analysed how the trips related to different surroundings can leave an impression on a child’s development. In section 2, there are the teaching methods and one of the trips,as one of them, analysed. In section 3, there is the substantiation of a trip as a necessity of teaching methods, analysing the normative documents, and summarizing students’, teachers’ and parents’ results of a survey. In section 4, there is the method of the trip route formation included,based on peculiarities of students age group. Some different school trip routs are worked out and approbated. At the end of the work, there are conclusions,basing on the given information, advanced objectives,tasks and hypothesis. The work is dedicated to the teachers who have been participating in organisation of the school trips as well as their parents.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectpersonību ietekmējošās videsen_US
dc.subjectmācību metodesen_US
dc.subjectvecumposmu īpatnībasen_US
dc.subjectmācību ekskursijasen_US
dc.titleMācību ekskursijas kā metode Latvijas vēstures tēmu apguvei un nostiprināšanai 6.klasēen_US
dc.title.alternativeSchool Trips as a Method for Mastering the Themes of History of Latvia in Form 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record