• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spēka-izturības rādītāju dinamika ielu vingrošanā ārpusstundu nodarbībās

Thumbnail
Öffnen
299-48310-Kulikovskis_Rudolfs_rk10062.pdf (1.055Mb)
Autor
Kuļikovskis, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urbāne, Diāna
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba teorētiskā daļa balstīta uz pedagoģijas, psiholoģijas, sporta literatūras analīzi. Darbā tiek izmantoti pedagogu, psihologu un sporta speciālistu ieteikumi par sporta treniņu, fiziskās sagatavotības un spēka-izturības biomotorās spējas attīstīšanu. Darba praktiskajā daļā veikts pedagoģiskais pētījums, izstrādāts treniņu nodarbību tematiskais plāns diviem mēnešiem, veikts datu salīdzinājums pētījuma sākumā un noslēgumā, kas ļauj secināt, ka skolotājam-trenerim, strādājot pēc plāna, kur tiek ievērota noteikta vingrinājumu secība un nedēļas nodarbībās augstas intensitātes slodzes mijās ar vidējas un zemas intensitātes slodzēm, skolēniem ievērojami uzlabojas spēka-izturības rādītāji.
 
The theoretical part is based on analysis of academic work in pedagogy, psychology and sport literature. This work includes educators, psychologists and sport experts advices about sport training, physical fitness and strength-endurance biomotoric development. In the second part author analysis data from a two month thematic training plan, which was developed for this thesis. The data were compered at the beginning and end of research. The results allows author to conclude, that if the teacher-coach is working according to the plan, where he follows a specific exercise set and the sequence of weekly exercise sessions varies from high intensity to medium and low intensity, students results in strength-endurance performance improves considerably.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29331
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV