Show simple item record

dc.contributor.advisorUrbāne, Diānaen_US
dc.contributor.authorKuļikovskis, Rūdolfsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:26Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:26Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48310en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29331
dc.description.abstractDarba teorētiskā daļa balstīta uz pedagoģijas, psiholoģijas, sporta literatūras analīzi. Darbā tiek izmantoti pedagogu, psihologu un sporta speciālistu ieteikumi par sporta treniņu, fiziskās sagatavotības un spēka-izturības biomotorās spējas attīstīšanu. Darba praktiskajā daļā veikts pedagoģiskais pētījums, izstrādāts treniņu nodarbību tematiskais plāns diviem mēnešiem, veikts datu salīdzinājums pētījuma sākumā un noslēgumā, kas ļauj secināt, ka skolotājam-trenerim, strādājot pēc plāna, kur tiek ievērota noteikta vingrinājumu secība un nedēļas nodarbībās augstas intensitātes slodzes mijās ar vidējas un zemas intensitātes slodzēm, skolēniem ievērojami uzlabojas spēka-izturības rādītāji.en_US
dc.description.abstractThe theoretical part is based on analysis of academic work in pedagogy, psychology and sport literature. This work includes educators, psychologists and sport experts advices about sport training, physical fitness and strength-endurance biomotoric development. In the second part author analysis data from a two month thematic training plan, which was developed for this thesis. The data were compered at the beginning and end of research. The results allows author to conclude, that if the teacher-coach is working according to the plan, where he follows a specific exercise set and the sequence of weekly exercise sessions varies from high intensity to medium and low intensity, students results in strength-endurance performance improves considerably.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectspēka-izturībaen_US
dc.subjectielu vingrošanaen_US
dc.subjectārpusstundu nodarbībasen_US
dc.subjectbiomotorās spējasen_US
dc.titleSpēka-izturības rādītāju dinamika ielu vingrošanā ārpusstundu nodarbībāsen_US
dc.title.alternativeStrength and endurance dynamic indicators of street workout as an extracurricular activityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record