• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interpretējošā spēle ģeometrijas terminu apguvei 12. klasē

Thumbnail
Открыть
299-48447-Roze_Laimdota_lr10053.pdf (1.196Mb)
Автор
Roze, Laimdota
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba ietvaros tika izveidota un aprobēta didaktiskā spēle, pārbaudot tās ieguldījumu 12.klases skolēnu ģeometrijas terminu zināšanu apguves un izpratnes pilnveides procesā. Darba mērķis bija noskaidrot, kā 12.klases skolēnu ģeometrijas terminu apguve un izpratne uzlabojas, izmantojot izveidoto interpretējošo spēli. Darba uzdevumi iekļāva teorētiskās literatūras analīzi, datu iegūšanu un secinājumu izdarīšanu. Pētījuma metode – gadījuma pētījums, datu ieguves instrumenti: anketas, novērošanas protokols, skolēnu zināšanu pārbaudes protokols. Pēc datu analīzes izvirzīti spēles kritēriji, lai spēle būtu atbilstoša mērķim. Darbs sastāv no 2 nodaļām, kur vienā ir analizēta teorētiskā literatūra un otrā ir aprakstīts pētījums. Darba apjoms ir 85 lapas. Darbs ietver 14 attēlus, 8 tabulas, 8 pielikumus. Darba izstrādē izmantoti 26 literatūras avoti.
 
Through the study there was created and approved didactic game by checking its contribution to the Form 12 pupils development of learning and understanding geometrical terms. The aim was to find out how improves geometry term learning and understanding of Form 12 pupils through an established interpretative game. The tasks included the analysis of theoretical literature, data mining and making conclusions. The research method - case study, data mining tools: questionnaires, observation protocol, pupils knowledge test report. After data analysis are raised criteria to the game, to be appropriate for the purpose. The work consists of 2 sections, where in one was analyzed the theoretical literature and in other - described the study. The volume of work is 85 pages, including 14 pictures, 8 tables, 8 attachments; used 26 literature sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29332
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV