Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDaniela, Lindaen_US
dc.contributor.authorRoze, Laimdotaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:26Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:26Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48447en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29332
dc.description.abstractDarba ietvaros tika izveidota un aprobēta didaktiskā spēle, pārbaudot tās ieguldījumu 12.klases skolēnu ģeometrijas terminu zināšanu apguves un izpratnes pilnveides procesā. Darba mērķis bija noskaidrot, kā 12.klases skolēnu ģeometrijas terminu apguve un izpratne uzlabojas, izmantojot izveidoto interpretējošo spēli. Darba uzdevumi iekļāva teorētiskās literatūras analīzi, datu iegūšanu un secinājumu izdarīšanu. Pētījuma metode – gadījuma pētījums, datu ieguves instrumenti: anketas, novērošanas protokols, skolēnu zināšanu pārbaudes protokols. Pēc datu analīzes izvirzīti spēles kritēriji, lai spēle būtu atbilstoša mērķim. Darbs sastāv no 2 nodaļām, kur vienā ir analizēta teorētiskā literatūra un otrā ir aprakstīts pētījums. Darba apjoms ir 85 lapas. Darbs ietver 14 attēlus, 8 tabulas, 8 pielikumus. Darba izstrādē izmantoti 26 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractThrough the study there was created and approved didactic game by checking its contribution to the Form 12 pupils development of learning and understanding geometrical terms. The aim was to find out how improves geometry term learning and understanding of Form 12 pupils through an established interpretative game. The tasks included the analysis of theoretical literature, data mining and making conclusions. The research method - case study, data mining tools: questionnaires, observation protocol, pupils knowledge test report. After data analysis are raised criteria to the game, to be appropriate for the purpose. The work consists of 2 sections, where in one was analyzed the theoretical literature and in other - described the study. The volume of work is 85 pages, including 14 pictures, 8 tables, 8 attachments; used 26 literature sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.subjectĢeometrijaen_US
dc.subjectVidusskolēnien_US
dc.subjectDidaktiskās spēlesen_US
dc.titleInterpretējošā spēle ģeometrijas terminu apguvei 12. klasēen_US
dc.title.alternativeInterpretative Game in the Acquisition of Geometry Terms in Form 12en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige