Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agitaen_US
dc.contributor.authorSilauniece, Artaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:29Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:29Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48688en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29341
dc.description.abstractDiplomdarba autors: Arta Silauniece Diplomdarba vadītājs: Mg.ed.sc. Agita Klempere - Simpjagina Diplomdarba „Sākumskolas skolēnu fizisko aktivitāšu režīma izmaiņu nepieciešamība un pilnveides iespējas” mērķis ir izpētīt sākumskolas klašu skolēnu fizisko aktivitāšu režīma pilnveides iespējas. Lai sasniegtu diplomdarba mērķi, tika izvirzīti sekojoši diplomdarba uzdevumi: 1) analizēt pedagoģisko, psiholoģisko un sporta didaktikas literatūru saistībā ar pētāmo tēmu; 2) anketēt 1. – 4 . klašu skolēnu vecākus divās dažādās vispārizglītojošajās skolās; 3) intervēt sporta skolotājus par fizisko aktivitāšu nepieciešamību; 4) analizēt iegūtos datus; 5) izstrādāt „x” sākumskolas skolēnu fizisko aktivitāšu pilnveides ieteikumus. Darba struktūru veido teorētiskā un pētnieciskā daļa. Teorētiskajā daļā iekļautas 3 nodaļas. Pirmā nodaļa veido priekšstatu par sākumskolas vecumposma bērnu vispārīgajām attīstības likumsakarībām. Otrajā nodaļā tiek analizēts sākumskolas vecuma bērnu dienas režīms un fizisko aktivitāšu raksturojums. Trešā nodaļa ietver informāciju par fizisko aktivitāšu nepietiekamības sekām un tiek analizēta pedagoga loma fizisko aktivitāšu veicināšanā. Ceturtā nodaļa jeb pētnieciskā daļa ietver sevī anketās un intervijas iegūto datu analīzi un to secinājumus. Darbu noslēdz secinājumi un rekomendācijas. Atslēgas vārdi : sākumskola, fizisko aktivitāšu režīms, pilnveides iespējas, kustībasen_US
dc.description.abstractAuthor of diploma paper: Arta Silauniece Supervisor of diploma paper: Mg.ed.sc. Agita Klempere-Simpjagina The aim of diploma paper “Necessity of Change and Options for Improvement in Primary School Pupils Physical Activity Regime” is to investigate options for improvement in primary school pupils physical activity regime. To achieve the aim, several objectives were set: 1) to gather and analyze literature of pedagogy, psychology and sports didactics related to the topic; 2) to make opinion poll of parents of 1st to 4th grade pupils in two different compulsory schools; 3) to interview sports teachers about the necessity of physical activities; 4) to analyze findings; 5) to develop suggestions for improvement in primary school pupils physical activity regime. Diploma paper is divided into theoretical and research part. Theoretical part contains three chapters. The first chapter gives an idea about the general regularities of primary school pupils upgrowth. In the second chapter daily routine of primary school pupils and characteristics of their physical activities are analyzed. The third chapter contains information about consequences of lack of physical activities and teachers role in promotion of them. Research part is dedicated to analysis of data from opinion poll and interviews and describing the findings. At the end of the paper conclusions are drawn and recommendations suggested. Keywords: primary school, regime of physical activities, options for improvement, movements.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectsākumskolaen_US
dc.subjectfizisko aktivitāšu režīmsen_US
dc.subjectpilnveides iespējasen_US
dc.subjectkustībasen_US
dc.titleSākumskolas skolēnu fizisko aktivitāšu režīma izmaiņu nepieciešamība un pilnveides iespējasen_US
dc.title.alternativeNECESSITY OF CHANGE AND OPTIONS FOR IMPROVEMENT IN PRIMARY SCHOOL PUPILS PHYSICAL ACTIVITY REGIMEen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record