Show simple item record

dc.contributor.advisorZvirgzdiņa, Velgaen_US
dc.contributor.authorKronberga, Laimaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:30Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48811en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29348
dc.description.abstractDiplomdarba tēma - Imanta Vecozola daiļrades iepazīšana vizuālās mākslas stundās 7. klasē. Diplomdarba mērķis - Teorētiski un praktiski pētīt I.Vecozola daiļradi un glezniecībai raksturīgos izteiksmes līdzekļus, izveidot un pārbaudīt praksē uzdevumu kopu mākslinieka daiļrades iepazīšanai vizuālās mākslas stundās 7. klasē. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā nodaļa veltīta pētījumam par I.Vecozola daiļradi un glezniecībai raksturīgajiem izteiksmes līdzekļiem. Otrajā nodaļā apskatīta vecumposma specifika un atlasītas piemērotas mācību metodes. Trešajā nodaļa aprakstīta pedagoģiskā pētījuma ietvaros izveidotā uzdevumu kopa, izstrādāti vērtēšanas kritēriji. Raksturota pedagoģiskā izmēģinājuma darbība un apkopoti rezultāti. Darba nobeigumā ir apkopotas atziņas par pedagoģisko izmēģinājuma darbību un veikti secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe topic of the diploma work –Teaching Imants Vecozols Creative Works in Visual ArtsLessons in Grade 7. The aim of the diploma work is to conduct theoretical and practical research of creative work and means of expression typical for painting of I. Vecozols, to develop and put into practice the task set to gain knowledge on creative work of the artist in the art lessons for 7th grade. The diploma work consists of threechapters. The chapter one is devoted to the research of the creative work and means of expression typical for painting of I. Vecozols. In the chapter two specific features of the age period are discussed and appropriate learning methods are selected. In thechapter three the task set developed in the framework of educational research is described and evaluation criteria are created. The process of educational experiment and end result are described. In the end of the paper findings on the process of educational experiment are summarized and conclusions are drawn.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectImants Vecozolsen_US
dc.subjectGlezniecībaen_US
dc.subjectKlusā dabaen_US
dc.subjectKolažaen_US
dc.titleImanta Vecozola daiļrades iepazīšana vizuālās mākslas stundās 7. klasēen_US
dc.title.alternativeTeaching Imants Vecozols’ Creative Works in Visual Arts Lessons in Grade 7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record