Scenogrāfijas elementu apguve vizuālās mākslas stundās 8. klasē
Autor
Bogdāne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kincāns, Vladimirs
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma – Scenogrāfijas elementu apguve vizuālās mākslas stundās 8. klasē.
Pusaudžu vecumposms ir būtisks, veidojot skolēna attieksmju un vērtību sistēmu. Iepazīstot scenogrāfiju un apgūstot tās elementus, skolēniem ir iespēja ne tikai pilnveidot savas zināšanas un prasmes vizuālajā mākslā, bet gūt arī ieskatu teātra izrāžu veidošanas procesā, tādējādi aktualizējot interesi par teātri un kultūru kā tādu. Diplomdarba mērķis ir atklāt scenogrāfijas elementu apgūšanu vizuālās mākslas stundās kā iedvesmojošu un saistošu mācību vielas apguves bāzi, vienlaicīgi veicinot skolēnu interesi par teātri kā mākslas veidu. Autore savā darbā secinājusi, ka scenogrāfijas elementu apguve ir efektīva un saistoša skolēniem, lai apgūtu nepieciešamās zināšanas un prasmes. The theme of Diploma Thesis – Learning Elements of Scenography in Visual Art in Grade 8.
Adolescence is essential for creating a pupil attitudes and value systems. Getting to know scenography and unlocking its elements, students have the opportunity not only to improve their knowledge and skills in the visual arts, but also to gain insight of theatrical production process, thus raising the interest in theater as an art form and culture in general. Diploma aimed at detecting elements of scenography mastering in visual art classes as an inspiring and compelling teaching material base, while increasing students' interest in the theater as an art form. The author in her work concluded that the learning elements of scenography is an efficient and attractive for students to acquire the necessary knowledge and skills.