Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andrisen_US
dc.contributor.authorPenders, Mārisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:33Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:33Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49061en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29360
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir “Kooperatīvā mācīšanās vidusskolas informātikā”. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot kooperatīvās mācīšanās potenciālu vidusskolas informātikā, noskaidrot, vai skolēni ir dzirdējuši par šādu metodi, pārbaudīt, vai viņiem šī metode patīk, vai ir iespējams šādu metodi informātikā pielietot, vai šīs metodes lietošana palielina skolēnu motivāciju mācīties un, vai skolotāji būtu gatavi šo metodi pielietot un sākt izmantot savā ikdienas darbā. Diplomdarbs satur 3 daļas: • Literatūras apskats - teorija par kooperatīvo mācīšanās metodi, tās izmantošanas svarīgākajiem pamatprincipiem un ieguvumiem kā arī motivācijas nozīmi mācību procesā; • Praktiskā daļa - vidusskolēnu anketas un skolotāju interviju analīze; • Secinājumi. Diplomdarba ietvaros tika noskaidrots, kas ir kooperatīvā mācīšanās, kas ir motivācija, kāda ir skolēnu un skolotāju attieksme pret kooperatīvās mācīšanās izmantošanu vidusskolas informātikā. Autors secināja, ka skolēniem kooperatīvā mācīšanās informātikā liekas interesanta un viņi labprāt to darītu biežāk. Skolotāji ir spējīgi savās stundās izmantot šo metodi, ja pirms tam ir viss pilnvērtīgi izplānots un sagatavots. Kooperatīvā mācīšanās ir pozitīva daudzos aspektos un to vajadzētu pielietot pēc iespējas vairāk jebkurā mācību priekšmetā un jebkurā vecumā. Autors ieteiktu kooperatīvo mācīšanos pēc iespējas vairāk ieviest visā Latvijā gan vidusskolā, gan pamatskolā, gan informātikā, gan citos mācību priekšmetos. Diplomdarba apjoms ir 55 lapaspuses, 16 tabulas, 14 attēli, 5 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe topic of this diploma paper is “Cooperative learning in secondary schools’ informatics”. The tasks of this diploma paper is to find out possibility of using cooperative learning in secondary schools’ informatics, to find out whether pupils have ever heard of this method, to examine if they like this method, is it possible to use this method in informatics, will this method increase pupils motivation to learn and whether teachers are ready to use and implement this method in their daily work. The Diploma paper consists of three parts: • Theoretical part – information about cooperative learning, most important principles and benefits of its use and significance of motivation in the learning process; • Practical part – analysis of pupils’ surveys and teachers interviews; • Conclusions. Within this diploma paper it was determined what is cooperative learning, what is motivation, what is pupils and teachers attitude towards using cooperative learning in secondary schools’ informatics. The author concluded that pupils think cooperative learning in informatics is interesting and they would gladly do it more often. Teachers are able to use this method in their own lessons if they have completely planned and prepared everything. There are lot of positive aspects for cooperative learning and it should be used as much as it`s possible in any subject and in any age. The author would suggest to implement cooperative learning as much as possible in Latvia in secondary school, primary school, in informatics or any other subjects. The diploma paper is consists of 55 pages, 16 tables, 14 pictures, 5 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectkooperatīvā mācīšanās metodeen_US
dc.subjectmotivācijaen_US
dc.subjectinformātikaen_US
dc.subjectvidusskolaen_US
dc.titleKooperatīvās mācīšanās vidusskolas informātikāen_US
dc.title.alternativeCooperative learning in secondary schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record