• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

IKT ieviešana mācību saturā pamatizglītības sākumposmā

Thumbnail
Öffnen
299-49062-Freimanis_Raivo_rf11017.pdf (2.261Mb)
Autor
Freimanis, Raivo
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir izpētīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju mācību satura ieviešanas iespējas pamatizglītības sākumposmā, jeb 1. – 4. klasēs. Lai to sasniegtu autors iepazīstina ar izmantoto terminoloģiju. Balsoties uz vairāku teorētiķu atziņām, raksturo konkrēto vecumposmu. Analizē pašreizējo IKT apguves situāciju Latvijā un tās iespējas nākotnē, izmantojot arī citu Eiropas valstu pieredzi. Praktiskajā diplomdarba daļā autors veic pētījumu, par skolēnu IKT lietojumu un intervē izglītības nozarē strādājošos par IKT apguves iespējām pamatizglītības sākumposmā. Darba nobeigumā autors secina, ka IKT jautājums ir aktuāls un šis saturs pamatizglītībā būtu jāapgūst agrāk nekā tas tiek darīts šobrīd. Ņemot vērā vairākus faktorus, IKT apguve pamatizglītības sākumposmā Latvijā ir iespējama.
 
The aim of this bachelor thesis is to research the possibilities of including information and communication syllabus into primary education curriculum. To reach this aim author introduces the needed terminology. He researches the specific age based on theories. Analyses the current ICT situation in education and its possibilities in future, also compares it to other European country situations. Author researches pupils’ use of ICT and interviews professionals who work in the field of education for their opinion on ICT syllabus in primary education curriculum. Author concludes that including ICT syllabus into primary education curriculum is topical, and should happen earlier than it does now. It is possible to include ICT syllabus into primary education curriculum in Latvia by taking into account specific factors.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29361
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV