Sociālpedagoģiskā darba individualizācija neattaisnoti kavētu mācību stundu skaita mazināšanai
Автор
Ventiņa, Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
par Ances Ventiņas diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darba individualizācija neattaisnoti kavētu mācību stundu skaita mazināšanai”.
Diplomdarba mērķis ir raksturot neattaisnoti kavētu mācību stundu cēloņus un sociālā pedagogadarbības iespējas individuāla darba veikšanā neattaisnoti kavētu mācību stundu skaita mazināšanai; izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģisko programmu neattaisnoti kavētu mācību stundu skaita mazināšanai.
Diplomdarba teorētiskajā daļā, ir raksturoti neattaisnoti kavētu mācību stundu kavējumu cēloņi, preventīvais un individuālais darbs problēmas risināšanā.
Diplomdarba praktiskajā daļā ir raksturots veiktais pētījums, izstrādāta un aprobēta sociālpedagoģiskās darbības programma neattaisnoti kavētu mācību stundu skaita mazināšanai, veicot individualizētu sociālpedagoģisko darbu. of diploma paper Individualization of Socio-Pedagogical Work to Reduce Truancy by Ance Ventiņa.
The goal of the paper is to characterise the causes of unjustifiably unattended classes and the abilities of social pedagogue to carry out individual work in order to reduce the number of unjustifiably unattended classes; to draft and approbate socio-pedagogical program to reduce the number of unjustifiably unattended classes.
The theoretical part of the paper describes the causes of unjustifiably unattended classes, as well as the preventive and individual actions to solve this particular problem.
The practical part of the paper describes the research, carries out and approbates the socio-pedagogical program to reduce the number of unjustifiably unattended classes by performing individualised socio-pedagogical work.