• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Piekto klašu matemātikas mācību grāmata kā audzināšanas līdzeklis

Thumbnail
View/Open
300-48476-Kurme_Ilze_ik11180.pdf (1.680Mb)
Author
Kurme, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Pētījuma mērķis: izpētīt piekto klašu matemātikas mācību grāmatas kā audzināšanas līdzekli. Bakalaura darbs „Piekto klašu matemātikas mācību grāmata kā audzināšanas līdzeklis” sastāv no ievada, divām nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 26 vienībām, 1 pielikuma. Pirmajā nodaļā analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par audzināšanas uzdevumiem, mācību grāmatu vērtēšanu un vecumposma īpatnībām. Otrajā nodaļā izpētīta audzināšanas uzdevumu īstenošana mācību grāmatu uzdevumos. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu, cik lielā mērā ir izmantojamas 5. klašu matemātikas mācību grāmatas audzināšanas uzdevumu īstenošanā. Tika secināts, ka audzināšanas uzdevumu īstenošanai vispateicīgākie ir teksta uzdevumi. Visvairāk mācību uzdevumu, kuri ir izmantojami audzināšanas uzdevumu īstenošanai, ir divās mācību grāmatās: I. Frances, G. Lāces matemātikas mācību grāmatā 5. klasei; J. Menča (sen.), J. Menča (jun.) matemātikas mācību grāmatā 5. klasei. Atslēgas vārdi: 5.klase, mācību grāmata, audzināšanas uzdevums
 
The aim of the work is to explore 5th grade math textbooks as an upbringing tool. Bachelor thesis “5th grade math textbook as an upbringing tool” consist of introduction, two chapters with subchapters, conclusions, bibliography and source list with 26 units, 1 attachment. The first chapter analyzes pedagogical and psychological literature about upbringing assignments, evaluation of textbooks and peculiarity of specific age. In the second chapter being explored educational assignment realization in textbooks. During the research answer was given to the question raised in research, in what level 5th grade mathematical textbooks can be used to realize upbringing assignments. Conclusion is that the most useful tasks for realizing upbringing assignments are text-based tasks. The most study exercises that can be used for upbringing assignment realization can be found in two books: I. Frances, G. Lāces math textbook for 5th grades; J. Menča (sen.), J. Menča (jun.) math textbook for 5th grades. Key words: 5th grade, textbook, upbringing assignments
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29401
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV