Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorKurme, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:45Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:45Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48476en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29401
dc.description.abstractPētījuma mērķis: izpētīt piekto klašu matemātikas mācību grāmatas kā audzināšanas līdzekli. Bakalaura darbs „Piekto klašu matemātikas mācību grāmata kā audzināšanas līdzeklis” sastāv no ievada, divām nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 26 vienībām, 1 pielikuma. Pirmajā nodaļā analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par audzināšanas uzdevumiem, mācību grāmatu vērtēšanu un vecumposma īpatnībām. Otrajā nodaļā izpētīta audzināšanas uzdevumu īstenošana mācību grāmatu uzdevumos. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu, cik lielā mērā ir izmantojamas 5. klašu matemātikas mācību grāmatas audzināšanas uzdevumu īstenošanā. Tika secināts, ka audzināšanas uzdevumu īstenošanai vispateicīgākie ir teksta uzdevumi. Visvairāk mācību uzdevumu, kuri ir izmantojami audzināšanas uzdevumu īstenošanai, ir divās mācību grāmatās: I. Frances, G. Lāces matemātikas mācību grāmatā 5. klasei; J. Menča (sen.), J. Menča (jun.) matemātikas mācību grāmatā 5. klasei. Atslēgas vārdi: 5.klase, mācību grāmata, audzināšanas uzdevumsen_US
dc.description.abstractThe aim of the work is to explore 5th grade math textbooks as an upbringing tool. Bachelor thesis “5th grade math textbook as an upbringing tool” consist of introduction, two chapters with subchapters, conclusions, bibliography and source list with 26 units, 1 attachment. The first chapter analyzes pedagogical and psychological literature about upbringing assignments, evaluation of textbooks and peculiarity of specific age. In the second chapter being explored educational assignment realization in textbooks. During the research answer was given to the question raised in research, in what level 5th grade mathematical textbooks can be used to realize upbringing assignments. Conclusion is that the most useful tasks for realizing upbringing assignments are text-based tasks. The most study exercises that can be used for upbringing assignment realization can be found in two books: I. Frances, G. Lāces math textbook for 5th grades; J. Menča (sen.), J. Menča (jun.) math textbook for 5th grades. Key words: 5th grade, textbook, upbringing assignmentsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subject5.klaseen_US
dc.subjectmācību grāmataen_US
dc.subjectaudzināšanas uzdevumsen_US
dc.subjectteksta uzdevumsen_US
dc.titlePiekto klašu matemātikas mācību grāmata kā audzināšanas līdzeklisen_US
dc.title.alternative5th grades math textbook as upbringing toolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record