Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBārzdiņš, Guntisen_US
dc.contributor.authorCibankovs, Jevgēnijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:11Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:11Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47711en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29481
dc.description.abstractDaudzlietotāju spēles ir ļoti populāras mūsdienās, un viena no pieejam šādu spēļu tīkla strukturēšanā ir neautoritatīva servera risinājums. Neautoritatīva servera risinājumiem nav viena noteikta servera, kurš kontrolē visu spēles loģiku – spēles loģika tiek kontrolēta uz pašu spēlētāju ierīcēm, un katrs spēlētājs pats kontrolē darbības un to rezultātus. Darba mērķis ir izveidot stabilu un drošu daudzlietotāju spēli ar neautoritatīva servera risināju, izmantojot Unity spēļu dzini. Darbā ietvaros tika izstrādāta daudzlietotāju spēle ar neautoritatīva servera risinājumu. Darbā tiek apskatītas un risinātas ar spēles izstrādi saistītas problēmas un jautājumi - tīkla arhitektūras, komunikācijas problēmas, eksistējošo risināju piemērotība, sinhronizācija starp spēlētājiem, tīkla datu optimizācija, drošība.en_US
dc.description.abstractMultiplayer games are very popular nowadays, and one approach to structure a network in such games is non-authoritative server. In non-authoritative server solution there isn't one dedicated server, which controls all game logic – games logic is controlled on players devices and each player controls actions and they results. The aim of thesis is to build stable and secure multiplayer game with a non-authoritative server solution, using Unity game engine. The multiplayer game with a non-authoritative server solution was developed as the result of this thesis. Thesis describes and solves problems and questions related to games development – networking architecture, communication problems, existing solution suitability, synchronization between players, network data optimization, and security.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.subjectdaudzlietotāju spēleen_US
dc.subjecttīklsen_US
dc.subjectneautoritatīvais serverisen_US
dc.subjectUnityen_US
dc.subjectprogrammatūras izstrādeen_US
dc.titleUnity daudzlietotāju spēle ar neautoritatīvu servera risinājumuen_US
dc.title.alternativeUnity multiplayer game with a non-authoritative server solutionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige