• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

MVC, MVVM un MVP projektējumu šablonu salīdzinājums

Thumbnail
Открыть
302-48988-Sosins_Artjoms_as11178.pdf (1.069Mb)
Автор
Šošins, Artjoms
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī darba galvenā ideja ir sniegt lasītajam zināšanas par trim populārākajiem programmatūras projektējumā šabloniem, kā arī dot labu priekšskatu topošajiem programmatūras izstrādātajiem vai programmatūras projektētājiem, kāds projektējuma šablons būs piemērotāks konkrētai datorprogrammas izstrādes tehniskajai realizācijai. Darbs arī dos lasītajam saprast, ar ko tie specifiski atšķiras, kur tos var labāk izmantot vai arī kā tos jau izmanto industrijā. Protams, no šī darbā arī uzzināsim arī šo šablonu rašanās vēsturi, kā tie attīstījās ar laiku, būs arī pieminēta šablonu iekšējā loģika un to strukturāla daļa. Rezultātā lasītajam būs saprotams, kādā brīdi labāk izmantot kādu no trim populārākajiem programmatūras projektējumā šabloniem, proti, lasītājs iegūtās zināšanas varēs izmantot, izstrādājot kādu programmatūras produktu, pēc kādiem kritērijiem izvēlēties kādu no autora aprakstītiem programmatūras projektēšanas šabloniem.
 
MVC, MVVM and MVP design pattern comparison The main idea of this work is to provide reader with knowledge about three most popular software design patterns. For beginner software developers and designers this work will give notion about what particular design pattern would fit best for their product’s technical realization. This work will grant reader with understanding about specific differences and potential use cases or the ones that are already being used in the industry. Of course there will be insight about these pattern history and development as well as their inner logic and structure. Consequently reader will understand in what situation which of the three most popular software design patterns would suit best. Acquired knowledge would be used to choose particular software design pattern based on criteria described in this work during development of some software product.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29527
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV