• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma tēla ietekme uz zīmola popularitāti, pamatojoties uz "Nike Inc." kompānijas piemēru.

Thumbnail
Öffnen
303-46969-Kadauova_Alona_ak11294.pdf (2.300Mb)
Autor
Kadauova, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Petrovskis, Antons
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šī diplomdarba tēmas aktualitāti nosaka tas, ka pētījumi un praktiskā pieredze parāda, ka mūsdienās veiksmīgai kompānijai ir jābūt zīmola stratēģijai, kas ir virzīta uz patērētāja uzticības veidošanu. Tā kā zīmola „vērtību” nosaka patērētāja gatavība iegādāties preci par daudz augstāku cenu, ja tirgū ir citu prečzīmju analoģiskās preces. Šī diplomdarba mērķis ir uzņēmuma tēla ietekmes uz zīmola popularitāti būtības atklāšana, izanalizējot teoriju. Kā arī izpētīt kompānijas "Nike Inc." zīmola un tēla izveidi un tā lomu uzņēmuma darbībā. Izpētīt kompānijas "Nike Inc." tēlu patērētāju apziņā. Diplomdarbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma par zīmola un tēla teorētiskiem aspektiem, no praktiskās daļas, kurā veikta “Nike Inc.” kompānijas zīmola un tēla analīze un aptaujas par “Nike” zīmola tēlu patērētāju apziņā, kā arī no pētījuma rezultātu apkopojuma.
 
The essence of this thesis is that researches and practical expirience determines that nowadays a succesful company shoud have brand strategy which is directed on creating of consumers loyality. As brand value defines consumers’ readiness to buy goods for higher prices when there are the analogue goods of the differnet brands on the market. The aim of this thesis is company’s image influence on brand’s popularity essence discovery, analysing theory. As well as “Nike Inc.” brands and image exploration and their roles in company’s activities. One more task is to find out “Nike Inc.” image in consumers’ minds. This thesis consists of summarising of theoretical literature about brands and image theoretical aspects and from practical part which gives “Nike Inc.” brand and image analysis and researches about “Nike” brand’s image in consumers’ minds, as well as researches results summarizing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29580
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV