Uzņēmuma tēla ietekme uz zīmola popularitāti, pamatojoties uz "Nike Inc." kompānijas piemēru.
Autor
Kadauova, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Petrovskis, Antons
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šī diplomdarba tēmas aktualitāti nosaka tas, ka pētījumi un praktiskā pieredze parāda, ka mūsdienās veiksmīgai kompānijai ir jābūt zīmola stratēģijai, kas ir virzīta uz patērētāja uzticības veidošanu. Tā kā zīmola „vērtību” nosaka patērētāja gatavība iegādāties preci par daudz augstāku cenu, ja tirgū ir citu prečzīmju analoģiskās preces.
Šī diplomdarba mērķis ir uzņēmuma tēla ietekmes uz zīmola popularitāti būtības atklāšana, izanalizējot teoriju. Kā arī izpētīt kompānijas "Nike Inc." zīmola un tēla izveidi un tā lomu uzņēmuma darbībā. Izpētīt kompānijas "Nike Inc." tēlu patērētāju apziņā.
Diplomdarbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma par zīmola un tēla teorētiskiem aspektiem, no praktiskās daļas, kurā veikta “Nike Inc.” kompānijas zīmola un tēla analīze un aptaujas par “Nike” zīmola tēlu patērētāju apziņā, kā arī no pētījuma rezultātu apkopojuma. The essence of this thesis is that researches and practical expirience determines that nowadays a succesful company shoud have brand strategy which is directed on creating of consumers loyality. As brand value defines consumers’ readiness to buy goods for higher prices when there are the analogue goods of the differnet brands on the market.
The aim of this thesis is company’s image influence on brand’s popularity essence discovery, analysing theory. As well as “Nike Inc.” brands and image exploration and their roles in company’s activities. One more task is to find out “Nike Inc.” image in consumers’ minds.
This thesis consists of summarising of theoretical literature about brands and image theoretical aspects and from practical part which gives “Nike Inc.” brand and image analysis and researches about “Nike” brand’s image in consumers’ minds, as well as researches results summarizing.