• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lojalitātes programmas izstrāde mobilajam operatoram

Thumbnail
Открыть
303-47476-Melkere_Katrina_km10039.pdf (4.670Mb)
Автор
Melkere, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir “Lojalitātes programmas izstrāde mobilajam operatoram”. Darba mērķis ir veicināt piedāvājumu dažādību Latvijas mobilo telekomunikāciju nozarē. Darbs ir strukturēts trīs daļās – izpētes daļā veikta telekomunikāciju nozares Latvijā izpēte, projekta priekšlikuma izstrādes daļā piedāvāti potenciālie alternatīvu varianti, kā risināt izvirzīto problēmu, izvēloties ekonomiski veiksmīgāko, projekta rokasgrāmatas izstrādes daļā izvēlētajai alternatīvai veikta detalizēta plānošana. Maģistra darba izstrādes rezultāts ir projekts, kas ietver lojalitātes programmas izstrādi ar četrām tās komponentēm.
 
Subject of the Master’s thesis is “Loyalty Program Design for Mobile Operator”. The aim of the thesis is to promote the diversity of tender among participants of Latvian mobile telecommunications sector. The thesis is structured in three parts – research part includes the study of Telecommunications Industry in Latvia, project proposal part offers various potential alternatives to solve the problem raised in thesis. Then, after choosing the most economically efficient alternative, follows the elaboration of project’s handbook with a detailed planning of the selected alternative. The result of Master’s thesis is a project that involves the design of loyalty program and its four components.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29613
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV