Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Artaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:43Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:43Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47477en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29614
dc.description.abstractPēdējo 25 gadu laikā Rīgā ir izveidoti daudzi sporta klubi, kas ir sekmējis sīvas konkurences izveidošanos šajā jomā. Tas ir sekmējis sporta klubu attīstību un pakalpojumu piedāvājuma paplašināšanai. Pieaugot piedāvājumam, patērētāji ir kļuvuši prasīgāki, tāpēc ir būtiski izvērtēt uzņēmumu darbības efekivitāti, pozīciju tirgū konkurentu starpā un apzināties nākotnes iespējas, lai pozīcijas saglabātu vai uzlabotu. Bakalaura darba mērķis ir, izvērtējot SIA „My Fitness” fitnesa klubu darību un pakalpojumus un analizējot uzņēmuma pozīciju konkurentu starpā, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai. Darba galvenie uzdevumi: •Izpētīt uzņēmuma „My Fitness” darbību, pozīciju un iespējas; •Izpētīt lielāko konkurentu darbību; •Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidei. Darbs sastāv no 86 lapaspusēm, 14 attēliem, 2 tabulām un 2 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractOver the past 25 years there have been many sports clubs created in Riga that have contributed the establishment of tough competition in this field. This has premoted the development of sports clubs and expansion of services offered. With increasing supply, consumers have become more demanding so it is essential to evaluate the business operating efficiency, market position among competitors and to realize future opportunities to maintain or improve positions. The aim of Bachelor thesis is to develop proposals for improving the operation of the company by evaluating the operation of “My Fitness” Ltd sportsclubs and analyzing the company’s position among competitors. Main tasks are: •Exploring the company’s “My Fitness” business activities, market position and oppirtunities; •Explore the actions of largest competitors; •Develop proposals for development of company’s operation. Bachelor thesis consist of 86 pages, 14 images, 2 tables and 2 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "MY FITNESS" pozīcijas Rīgas sporta klubu tirgū un nākotnes perspektīvas .en_US
dc.title.alternativePosition and Perspectives of "MY FITNESS" Ltd in Riga's Sport Club Market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию