Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorDrelle, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:44Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:44Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47503en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29624
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Franšīzes attīstības analīze Latvijā un tās perspektīvas”. Franšīze kā biznesa attīstības forma tiek pielietota kopš 20. gadsimta, kuras aizsākumi un plašā izplatība ir saistāma ar Amerikas Savienotajām Valstīm. Šī valsts ir arī lielisks piemērs tam, ka, izmantojot franšīzes metodi, uzņēmums var gūt straujus panākumus. Latvijā pēc neoficiālas informācijas franšīzi biznesa attīstībai mūsdienās izmanto ap 100 Latvijas uzņēmumu. Šī ir aktuāla problēma gan informācijas nepietiekamības ziņā par iespējām, izmantojot franšīzi, gan tirgus izpētes ziņā, nesniedzot pietiekamu informāciju par Latvijas uzņēmumiem, kas izmanto franšīzi, tādējādi veicinot šīs metodes izplatību arī Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt franšīzes pielietojamību un perspektīvas Latvijas uzņēmējdarbības vidē. Pētījuma mērķis tiek sasniegts, veicot Latvijas ekspertu franšīzes biznesa attīstības metodes vērtējuma analīzi un veicot Latvijas potenciālo franšīzes ņēmēju vērtējuma un viedokļu analīzi. Rezultātā tiek secināts, ka franšīzes metode sniedz daudzpusības iespēju, tādējādi katrs uzņēmums, rūpīgi izstrādājot, var izveidot savu franšīzes modeli tālākai biznesa attīstībai. Taču Latvijas tirgū trūkst kvalitatīvas informācijas, datu un analīzes pieejamības par franšīzes situāciju Latvijā. Darbs sastāv no trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 78 lpp, iekļauti 14 attēli un 4 pielikumi. Izmantotās literatūras saraksts – 63 nosaukumi.en_US
dc.description.abstractThe title of the Bachelor thesis is “Franchising development analysis in Latvia and its perspectives”. Franchising as a form of business development has been used since the 20th century and its origins and widespread distribution leads to the United States of America. The country is also known as a great example of developing a large number of businesses by using franchising. On the other hand in Latvia according to unofficial information franchising is used in around 100 different Latvian companies. This opens up an issue in both, first in the lack of information about the opportunities using franchising and second in terms of market research where is a lack of sufficient information on Latvian companies using franchising. The aim of the Bachelor thesis is to explore applicability of franchise method and its perspectives in Latvian business environment. The aim of Bachelor thesis is achieved by analyzing evaluation of Latvian experts and potential franchisees on franchising. As a result, it is concluded that the method is diverse and it could be adapted to different businesses for its further development. However, Latvian market is missing sufficient information, analysis and data on franchising in Latvia. Bachelor thesis consists of three parts, conclusions and proposals. Thesis contains 78 pages with 14 illustrations and 4 appendixes. The bibliographical list contains 63 sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectfranšīzeen_US
dc.subjectfranšīzes attīstībaen_US
dc.subjectfranšīzes analīzeen_US
dc.titleFranšīzes attīstības analīze Latvijā un tās perspektīvas.en_US
dc.title.alternativeFranchising Development Analysis in Latvia and its Perspectives.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige