Mārketinga stratēģijas izstrāde ieiešanai Igaunijas tirgū.
Autor
Burmistris, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Globalizācijas ietekmes rezultātā arvien pieaug uzņēmumu internacionalizācija, kas arvien palielina mārketinga stratēģisko plānu nozīmi uzņēmuma veiksmīgas darbības nodrošināšanā.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma SIA „Krupis” eksporta iespējas uz Igaunija tirgu no stratēģiskā mārketinga pieejas viedokļa. Darba uzdevumi ir Igaunijas tirgus potenciāla novērtēšana un stratēģiskā mārketinga pamatvirzienu noteikšana raugoties no uzņēmuma SIA „Krupis” perspektīvas . Darbā veiktais pētījums ir saistīts ar uzņēmuma SIA „Krupis” eksporta iespējām uz Igauniju un potenciālo patērētāju attieksmi pret tā piedāvāto produktu..
Rezultātā, darbā iegūta Igaunijas jūras produktu tirgus analīze un pamatprincipi mārketinga stratēģisko lēmumu pieņemšanai darbojoties tajā. Iegūtos rezultātus ir iespējams izmantot stratēģiskā mārketinga plāna izveidei un mārketinga programmas izstrādei darbības uzsākšanai Igaunijas jūras produktu tirgū . Darbā ir 83 lapaspuses, 12 tabulas, 26 attēli un 8 pielikumi. As a result of globalisation process internationalization of companies are growing rapidly, that makes the importance of strategic marketing more important, to ensure companies success.
Goal of Bachelor Thesis is to find out the export possibilities of enterprise SIA „Krupis” to Estonian market from the point of view of strategic marketing. Main tasks of the thesis are to evaluate the potential of the Estonian market and developing operating directions from strategic marketing point of view from perspective of SIA „Krupis”. The research done in the thesis is connected with SIA „Krupis” exporting capabilities to Estonian market and potential consumer attitude towards their products.
The result is Estonian sea product market analysis and main principles of making strategic decisions working in it. The results of the research might be used to develop a strategic plan and to develop a marketing programme for the beginning of working in Estonian sea product market. Thesis consists of 83 pages, 12 tables, 26 illustrations, 8 attachments.