Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorMaskaļova, Violetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:47Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:47Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47792en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29642
dc.description.abstractVioleta Maskaļova. Bakalaura darbs „Mobilais mārketings un tā attīstības perspektīvas Latvijas tirgū.”Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz apkopoto teorētisko materiālu par mobilo mārketingu, statistisko datu analīzi, viedtelefonu lietotāju aptaujas un padziļināto interviju ar nozares speciālistiem rezultātiem, novērtēt mobilā mārketinga attīstības potenciālu Latvijas tirgū, izvērtēt tā nepieciešamību un izstrādāt priekšlikumus tā attīstīšanai Latvijas uzņēmējdarbībā. Pirmajā nodaļā pētīta mobilā mārketinga būtība, modernā patērētāja uzvedība un paradumi digitālajā vidē, galvenie mobilā mārketinga rīki. Otrajā nodaļā apskatītas mobilā mārketinga aktualitātes pasaulē un Latvijas uzņēmējdarbības praksē. Trešā nodaļa sastāv no pētījuma par mobilā mārketinga komunikatīvo efektivitāti Latvijā. Tiek secināts, ka Latvijas tirgū pastāv mobilā mārketinga izmantošanas attīstības potenciāls. Darba apjoms: 80 lpp., 37 attēli, 6 tabulas un 4 pielikumi.en_US
dc.description.abstractVioleta Maskalova. Bachelor thesis „Mobile marketing and its development prospects in the market of Latvia.” The aim of the bachelor thesis are to evaluate use of mobile marketing in Latvia, according to theoretical material about mobile marketing, statistical analysis, smartphone users questionnaire, the interview with industry professionals and to develop propositions for mobile marketing progression in Latvian business industry. The first chapter of thesis describes the basics of mobile marketing, modern customer behaviour and habits in digital environment, also main tools of mobile marketing. In the second chapter author has viewed the topicalities of worldwide and Latvian business industry of mobile marketing practice. The third chapter contains the research of mobile marketing communication effectiveness in Latvia. In conclusion, the potential of mobile marketing development utilisation in the market of Latvia exist. Thesis extent: 80 pages, 37 pictures, 6 charts, 4 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectviedtelefonien_US
dc.subjectmobilais mārketingsen_US
dc.subjectmobilā mārketinga rīkien_US
dc.subjectmobilā komercijaen_US
dc.subjectmobilais mārketings Latvijā.en_US
dc.titleMobilais mārketings un tā attīstības perspektīvas Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeMobile marketing and its development prospects in the market of Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию