• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lietotnes "ClassFlow" didaktiskais aspekts vidusskolas matemātikā

Thumbnail
Открыть
304-49294-Veide_Emils_ev10050.pdf (2.788Mb)
Автор
Veide, Emīls
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir apzināt elektronisko mācību līdzekļu izmantošanu matemātikas stundās Latvijas skolās, izpētīt vienas konkrētas lietotnes – "ClassFlow" – darbības pamatprincipus, kā arī atrast jēgpilnus un efektīvus veidus šīs lietotnes izmantošanai vidusskolas matemātikas apguvē, izveidojot uzdevumus par konkrētiem matemātikas tematiem. Aprakstītās metodes un uzdevumi ir praktiski noderīgi matemātikas skolotājiem, plānojot kārtējo mācību stundu, veicinot mūsdienīga mācību procesa īstenošanu. Maģistra darbs sastāv no četrām nodaļām, četrām apakšnodaļām un pielikuma.
 
The main goal of this work is to overview the use of electronic teaching aids in math lessons in schools of Latvia, to research operating framework of one specific application – "ClassFlow", as well as to find useful and effective ways for using this application in the secondary school mathematics by preparing tasks for specific math topics. Described methods and tasks are practically helpful for math teachers when planning everyday lessons and carrying out a modern learning process. The master’s work consists of four chapters, four subchapters and an attachment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29704
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV