Prāgas tēls tūrisma reklāmas tīmekļa vietnēs krievu un čehu valodā. Leksiski semantiskais aspekts.
Автор
Sokolova, Aļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darbā tiek izpētīts leksiskās semantikas aspekts Prāgas pilsētas reklāmas tēla veidošanā, pamatojoties uz tūrismam veltīto mājas lapu materiāliem krievu un čehu valodās. Darba mērķis ir Prāgas pilsētas reklāmas tēla apraksts, kas tiek analizēts tūrismam veltītajās interneta vietnēs un atklāt leksiskās semantikas rīkus Prāgas tēla veidošanās reklāmā interneta vidē tūrismam veltītajās interneta vietnēs. Autore veic salīdzinošu leksiskās semantikas instrumentu analīzi, lai atklātu Prāgas reklāmas tēlu. Darbs sastāv no sekojošām daļām: ievads, teorētiskā un analītiskā daļas, teorētiskās un praktiskās daļu secinājums, noslēguma daļa un literatūras saraksts. Pirmajā daļā tiek iezīmēti galvenie teorētiskie jautājumi, kas nepieciešami, lai veiktu šādu pētījumu; otrajā daļā, saskaņā ar uzstādītiem uzdevumiem, tiek identificētas pilsētas tēla īpašības un tiek iezīmēti atslēgvārdi, kas veido šo pilsētas tēlu.
Pētījums var būt interesants filologiem, kas nodarbojas ar līdzīgu jautājumu izpēti, kā arī lasītājiem, kam interesē šis jautājums. The work is devoted to the lexicosemantic aspects of the formation of an image of Prague on the basis of materials of touristic web sites in Russian and Czech languages. The aim of the work is a to describe of the image of Prague based on the materials of special web sites, as well as to display lexical and semantic funds involved in the formation of an image of Prague as a tourist city. The author makes a comparative analysis of the lexicosemantics tools in order to create advertising image of Prague. The work includes the following sections: introduction, theoretical and analytical chapters, sub-conclusions of theoretical and practical chapters, general conclusion and list of references. The first chapter outlines the basic theoretical issues required for the study, the second chapter, in accordance with the tasks, reveals peculiarities of the advertising image of the Prague and identifies keywords of characteristics of an image of the city.
The study might be interesting to philologists who deal with similar issues, as well as to all readers who are interested in this field.