Sociālo mediju tehniskās dokumentācijas diskursa analīze:lietotāju rokasgrāmatas tiešsaistē
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
N/A
Abstract
Šī darba mērķis bija veikt diskursa analīzi un izpētīt galvenās tiešsaistes sociālo mediju
tehniskās dokumentācijas lingvistiskās iezīmes. Lai sasniegtu šo mērķi, tika veikta situācijas
izpēte, analizējot oficiālās Facebook un Twitter lietotāju rokasgrāmatas tiešsaistē. Darba
teorētiskajā daļā autore prezentē pieejamās teorijas apskatu par tehnisko dokumentāciju un
diskursa analīzi. Darba praktiskā daļā ir aprakstīts situācijas izpētes process un veikta iegūto
datu interpretācija.
Pētījuma laikā tika pierādīta darba sākumā izvirzītā hipotēze, ka trīs galvenās tehniskās
dokumentācijas lingvistiskās iezīmes ir jautājumu uzdošana, nenoteiksmes formu un tagadnes
laika lietojums. Šī pētījuma rezultāti būs noderīgi gan lietotāju rokasgrāmatu lasītājiem, gan
tehnisko tekstu rakstītājiem, kas strādā ar sociālo mediju tiešsaistes rokasgrāmatām.
The present research has been accomplished with the goal to conduct discourse analysis and investigate the main linguistic features of social media technical documentation, in particular online user manuals. To reach the goal, a case study of the official Facebook and Twitter online user manuals was implemented. The theoretical part provides an overview of the relevant theory on discourse analysis andtechnical documentation . The empirical part comprises the description of the research process and presents the main findings. During the research the hypothesis posed that three main linguistic features of the social media technical documentation include questions about the subject matter, the use of infinitives and the present tense was justified. The findings are applicable for end users as well as technical writers who work with online social media user manuals.
The present research has been accomplished with the goal to conduct discourse analysis and investigate the main linguistic features of social media technical documentation, in particular online user manuals. To reach the goal, a case study of the official Facebook and Twitter online user manuals was implemented. The theoretical part provides an overview of the relevant theory on discourse analysis andtechnical documentation . The empirical part comprises the description of the research process and presents the main findings. During the research the hypothesis posed that three main linguistic features of the social media technical documentation include questions about the subject matter, the use of infinitives and the present tense was justified. The findings are applicable for end users as well as technical writers who work with online social media user manuals.