• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmrakstu žanra analīze

Thumbnail
Открыть
306-48759-Voicikova_Signe_sv10030.pdf (1.974Mb)
Автор
Voičikova, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienās reklāmraksti tiek izmantoti kā reklamēšanas veids, tiem ir īpaša struktūra un specifiskas iezīmes, kuru mērķis ir pārliecināt lasītājus iegādāties preci vai pakalpojumu. Izmantojot žanra analīzi, tika analizēta reklāmrakstu teksta struktūra. Teksta iekšējās iezīmes un pragmatiskās iezīmes arī tika izpētītas. Analīzes rezultāti atklāja, ka reklāmas funkcija tiek realizēta ar teksta struktūru, kas lielā mērā ir līdzīga reklāmu struktūrai. Tajā pašā laikā daži teksta etapi nodrošina arī informatīvo funkciju, kura tiek padarīta intensīvāka ar ziņu shēmas kategorijām, jo tās rada iespaidu par objektīvu informācijas pasniegšanu. Pozitīvas valodas izmantošana ir efektīva komunikācijas taktika, kas nodrošina gan reklāmrakstu reklāmas, gan informatīvo funkciju.
 
Nowadays, advertorials are used as a form of advertising, and they have a specific structure and characteristic features which aim to persuade the readers to buy a product or service. Using genre analysis, the generic structure of advertorials was analysed. Text-internal and text-external features were also explored. The findings of the analysis revealed that the promotional communicative purpose is achieved with the help of rhetorical moves, which largely correspond to the rhetorical moves in advertisements. At the same time, several moves also establish the informative communicative purpose, which is intensified by the categories of the news schemata, because they create the impression of objective representation of information. The use of positive language is a persuasive communication tactics which ensure both the promotional and informative functions of advertorials.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29826
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV