• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Verbālās un neverbālās komunikācijas starpkultūru aspekta salīdzināšana biznesa sarunās

Thumbnail
Открыть
306-48810-Jastrebova_Katerina_kj11041.pdf (1.043Mb)
Автор
Jastrebova, Katerina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lai izvairītos no pārpratumiem biznesa sarunās, cilvēkam jāzina citu kultūru komunikācijas īpatnības. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt verbālās un neverbālās komunikācijas atšķirīgās pazīmes sarunu laikā amerikāņu, arābu, japāņu, krievu un latviešu kultūrās. Minētajā pētījumā tiek izmantoti verbālās un neverbālās starpkultūru sarunu komunikācijas teoriju salīdzinoša analīze un gadījuma izpēte, kuras gaitā tika aptaujāti pieredzējuši biznesa profesionāļi. Iegūtie dati parāda, ka kultūras dimensijas nosaka verbālo un neverbālo komunikāciju visās analizētajās kultūrās. Pētījuma rezultātā ir izdarīts secinājums, ka kultūras komunikācijas īpatnību apzināšanās ir svarīga veiksmīgām biznesa sarunām.
 
In order to avoid misunderstandings in business negotiations, it is essential to be aware of peculiarities of communication in other cultures. The aim of the bachelor thesis is to discover the distinctive characteristics of negotiations in American, Arab, Japanese, Russian and Latvian cultures in terms of verbal and nonverbal communication. A comparative analysis of theories along with a case study on verbal and nonverbal communication in intercultural negotiations, which involved surveying experienced business professionals, was implemented. The findings of the research show that cultural dimensions determine verbal and nonverbal communication in all the surveyed cultures. The most obvious conclusion to emerge from this study is that the awareness of cultural peculiarities of communication is necessary to conduct successful business negotiations.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29834
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV