Reklāma un kultūra
Autor
Limbaha, Vizma
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Roziņa, Gunta
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mūsdienās reklāmai ir svarīga loma mārketingā, Lai izveidotu pareizu un veiksmīgu reklāmu, nepieciešams zināt un izprast klientu vēlmes un attiecīgās kultūras īpašības. Šī darba mērķis ir klasificēt, kādi kultūras aspekti tiek ņemti vērā, veidojot Picanova GmbH reklāmas dažādās kultūrās, it īpaši ASV, Apvienotajā Karalistē un Vācijā, un noteikt, vai starp reklāmām šajās kultūrās pastāv atšķirības un kādas tās ir. Galvenā teorijas, kas tikai izmantotas darba izstrāde ir G. Hofsteda un E. Halla teorijas par kultūru. Pētījuma metodes izmantotas šajā darbā ir literatūras apskats un datu analīze. Darbs sastāv no astoņām nodaļām. Četras galvenās nodaļas ietver literatūras apskatu, pētījuma metodes aprakstu, reklāmu analīzi un secinājumus. Nowadays, advertising plays a great role in marketing, therefore, it is necessary to choose the right advertising type and to construct the advertisement correctly. In order to construct a correct advertisement it is necessary to know the values and culture of the customers. The aim of this paper is to distinguish which cultural aspects are taken into account in Picanova GmbH advertisements in the USA, United Kingdom and Germany and identify if there are any differences between them. The main theories of G. Hofstede and T. Hall about culture are used. The present research employs the theoretical and empirical research methods. The paper consists of eight chapters. The four main chapters are representing the literature review, methodology, analysis and conclusions.