Show simple item record

dc.contributor.advisorRoziņa, Guntaen_US
dc.contributor.authorLimbaha, Vizmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:41Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:41Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48841en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29838
dc.description.abstractMūsdienās reklāmai ir svarīga loma mārketingā, Lai izveidotu pareizu un veiksmīgu reklāmu, nepieciešams zināt un izprast klientu vēlmes un attiecīgās kultūras īpašības. Šī darba mērķis ir klasificēt, kādi kultūras aspekti tiek ņemti vērā, veidojot Picanova GmbH reklāmas dažādās kultūrās, it īpaši ASV, Apvienotajā Karalistē un Vācijā, un noteikt, vai starp reklāmām šajās kultūrās pastāv atšķirības un kādas tās ir. Galvenā teorijas, kas tikai izmantotas darba izstrāde ir G. Hofsteda un E. Halla teorijas par kultūru. Pētījuma metodes izmantotas šajā darbā ir literatūras apskats un datu analīze. Darbs sastāv no astoņām nodaļām. Četras galvenās nodaļas ietver literatūras apskatu, pētījuma metodes aprakstu, reklāmu analīzi un secinājumus.en_US
dc.description.abstractNowadays, advertising plays a great role in marketing, therefore, it is necessary to choose the right advertising type and to construct the advertisement correctly. In order to construct a correct advertisement it is necessary to know the values and culture of the customers. The aim of this paper is to distinguish which cultural aspects are taken into account in Picanova GmbH advertisements in the USA, United Kingdom and Germany and identify if there are any differences between them. The main theories of G. Hofstede and T. Hall about culture are used. The present research employs the theoretical and empirical research methods. The paper consists of eight chapters. The four main chapters are representing the literature review, methodology, analysis and conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectkultūraen_US
dc.subjectkultūras dimensijasen_US
dc.subjectaugsta un zema konteksta kultūraen_US
dc.titleReklāma un kultūraen_US
dc.title.alternativeAdvertisement and Cultureen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record