• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vegānisks dzīvesveids: apzinātā patērniecība kā identitātes konstruētājs

Thumbnail
Открыть
306-49452-Rituma_Zane_zr12017.pdf (597.8Kb)
Автор
Rituma, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Hamilton, Gareth Euan
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā darbā es diskutēju par attiecībām starp apzinātām patērniecības praksēm un kolektīvajām un individuālajām to cilvēku, kas apgalvo, ka dzīvo vegānisku dzīvesveidu, identitātēm. Izmantojot kvalitatīvas pētniecības metodes es pētu lauku un intervēju vegānus Rīgā, lai izzinātu apslēptās patērniecības procesa sociālās nozīmes, un kā tās ietekmē vegāna pašidentitātes un vegānu kolektīvās identitātes veidošanos un atainošanu. Es parādu to, ka vegānisms var tikt skatīts kā dzīvesveids, kas ir balstīts uz to, ko cilvēki patērē un ko apzināti nepatērē. Es parādu to, ka patērniecības izvēles tiek izdarītas atkarībā no patērniecībā ietvertā morālā diskursa, un ka vegānu sabiedrība viņu pašu prātos tiek skatīti kā īpaša, pretstatīta ne-vegānu sabiedrībai.
 
In this paper I am discussing the connections between conscious consumption practices and collective and individual identities of people who claim to lead a vegan lifestyle. Using qualitative research methods I am exploring the field and interviewing vegans in Riga in order to explore the underlying social meanings of the consumption process, and how it influences the making and displaying of vegan self- and collective identities. I am showing that veganism can be seen as lifestyle that is based on what people consume and consciously not consume. I am showing that consumption choices are made depending on the moral discourse underlying it, and that the vegan community is seen as special and opposed to non-vegan community in the minds of vegans themselves.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29872
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV