Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalme, Arvilsen_US
dc.contributor.authorLegzdiņa, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:47Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:47Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49892en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29887
dc.description.abstractMūsdienās, kad valodu kontakti plešas plašumā, nozīmīgs kļūst jautājums vai latviešu valodā netiek pārņemtas citu valodu vārdu semantiskās īpašības, kā arī tas vai aizguvums aizstājams ar sinonīmiem precīzākas nozīmes izteikšanai. Maģistra darba mērķis - noteikt no angļu valodas pārņemto aizguvumu semantiskās neatbilsmes latviešu valodā reklāmas tekstos. Autore analizēja aizguvumu lietojumu reklāmas katalogos un tika novērots tas, ka vairums aizguvumu semantiski lietoti pareizi. Analīzei izvēlēti teikumi, kas satur aizguvumus, sagrupēti un sniegti sinonīmi abās valodās. Analīzei tika izmantoti 2014./2015 gada Galactico privilēģiju kartes īpašniekiem izsūtītie katalogi un veikala Douglas 2014./2015. gada katalogi.en_US
dc.description.abstractAt the time language contacts are getting more intensive, a reasonable question arises whether the semantics of the loan words in Latvian are precise, together with the possibility to replace the loan word wih an appropriate synonym to achieve a more precise expression. The goal of the paper was to determine the semantic shift of the loan words in advertising texts. The author analysed the loan words used in the advertising texts un concluded that most of the loan words were used appropriately. Examples provided in the analytical part were taken from the Galactico 2014./2015 and Douglas 2014./2015 catalogues.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectpublicistikaen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectaizguvumien_US
dc.subjectsemantikaen_US
dc.subjectleksiskie kalkien_US
dc.titleReklāmas tekstos sastopamo aizguvumu semantiskās atbilsmes latviešu valodāen_US
dc.title.alternativeSemantic Shift of the Meaning of Loan Words in Latvian Advertising Textsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию