• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studiju virzienu akreditācijas kārtība

Thumbnail
Открыть
307-46604-Upite_Linda_lu10015.pdf (809.6Kb)
Автор
Upīte, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Kārkliņa, Annija
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Studiju virziena akreditācija notiek novērtējot studiju virzienu un tam atbilstošās studiju programmas, tādējādi nosakot augstskolas vai koledžas resursu kvalitāti un spēju atbilstoši normatīvo aktu prasībām īstenot studiju virzienam atbilstošās studiju programmas. Maģistra darba mērķis ir izpētīt studiju virzienu akreditācijas procesa atbilstību studiju virzienu akreditācijas kārtību regulējošajiem normatīvajiem aktiem. Izvērtēt normatīvo regulējumu, atklājot normatīvā regulējuma mērķi un konstatējot nepilnības, kā rezultātā tiks izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Maģistra darbā sniegti priekšlikumi studiju virzienu akreditācijas procesa pilnveidošanai un skaidrots neprecīzi interpretētais spēkā esošais regulējums.
 
Study directions accreditation takes place by assessing study direction and study programs corresponding to it, thus defining higher schools and college’s quality of resources and capacity to implement study programs corresponding to the study direction according to the legal requirements. The goal of this master paper is to examine study directions accreditation process compliance with the legal requirements of the study directions accreditation. To evaluate the regulatory framework, revealing the aim of the regulatory framework and identifying disadvantages, as a result, will be made conclusions and proposals. This master paper presents proposals for the improvement of process of study directions accreditation and explains inaccurately interpreted effective regulatory framework.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29924
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses [5185]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV