• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Literārie darbi bērnu rotaļās

Thumbnail
Öffnen
309-47976-Purvina_Anna_ap12079.pdf (1.659Mb)
Autor
Purviņa, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma mērķis ir noskaidrot literāro darbu saistību ar bērnu rotaļām, kā tajās tiek attēloti literārie darbi. Tas tiek pētīts, lai veicinātu rotaļas izmantošanu bibliotekāru darbā ar bērniem. Lai tas tiktu izzināts, iepriekš tika izpētīta Sociāli kognitīvā teorija un saistītie pētījumi. Pētījuma empīriskajā daļā sešus līdz septiņus gadus veciem bērniem priekšā tika lasīta pasaka, pēc tam tā tika izspēlēta rotaļā, kas tika novērota, piefiksējot visas darbības novērošanas dienasgrāmatā. Pēc rotaļas izspēles bērni tika aicināti uzzīmēt izspēlēto pasaku. Pēc tam zīmējumi tika analizēti, izmantojot kontentanalīzi. Rezultātā, pēc iegūto pētījuma datu analīzes, tika izdarīti secinājumi un pierādītas pētījumā izvirzītās hipotēzes.
 
The aim of the study is to find out how children’s play is affected by a literary work which has been read in front of them. In order to do that, previously was studied Social Cognitive theory and other research studies. In the practical part in front of 6 – 7 year old children were read a fairy tale and after that they played a play during which the study author observed how and how much of the read children engages in their play. Observations were fixed in a diary. After that children were asked to draw fairy tale which they earlier played. Drawings were collected and analyzed using content analysis. In a result all collected data were analyzed, conclusions were made and the hypothesis were proven.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30028
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV