Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorŠverna, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:33Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:33Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50013en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30064
dc.description.abstractMaģistra darba „Sociālo mediju komunikācijas loma darba devēja zīmola veidošanā: telekomunikāciju uzņēmumu piemērs” mērķis ir analizēt „LMT”, „Lattelecom”, „Bite” komunikāciju sociālajos tīklos, izvērtējot tās atbilstību uzņēmuma izvirzītajiem komunikācijas mērķiem un darba teorētiskajā daļā paustajām atziņām, kā arī noskaidrot šīs komunikācijas nozīmi darba devēja zīmola veidošanā. Darba teorētiskajā daļā aplūkota teorija par zīmolu, zīmola pozicionēšanu, darba devēja zīmolu, tā identitāti un pozicionēšanu, kā arī mūsdienu mediju attīstības tendencēm. Empīriskajā daļā veiktas gadījuma studijas, kas ietver intervijas, kvalitatīvo kontentanalīzi un aptauju. Pētījuma ietvaros tika noskaidrots, ka telekomunikāciju uzņēmumu sociālu mediju komunikācijas saturs atbilst to mērķiem, taču darba devēja zīmola veidošanas procesā sociālie mediji ieņem informēšanas funkciju. Sociālo mediju sniegtās iespējas netiek pietiekami izmantotas darba devēja zīmola veidošanā.en_US
dc.description.abstractThe main goal of the Master thesis “The Role of Social Media Communications in Employer Brand Building: the Example of Telecommunications Companies” is to analyse social media communications in networking sites „Facebook” and „Draugiem” of telecommunications companies „LMT”, „Lattelecom” and „Bite” and evaluate its significance in achievement of the company aims and its correspondence to the insights expressed in the theoretical part of the paper, and to find out the role of social media communications in employer brand building. Theoretical part describes the theoretical concept of the brand, brand positioning, employer brand, its identity and positioning, and the contemporary trends of media development. The empirical part of the Master thesis contains case study. The research includes interview, qualitative content analysis and survey. The most important result obtained after the research was that the content of social media communications is consistent with the objectives of the companies, but the role of social media in employer brand building is informative. Social media are insufficiently used to build employer brand.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectZīmolsen_US
dc.subjectDarba devēja zīmolsen_US
dc.subjectSociālie medijien_US
dc.subjectGadījuma studijasen_US
dc.subjectTelekomunikāciju uzņēmumien_US
dc.titleSociālo mediju komunikācijas loma darba devēja zīmola veidošanā: telekomunikāciju uzņēmumu piemērsen_US
dc.title.alternativeThe Role of Social Media Communications in Employer Brand Building: the Example of Telecommunications Companiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record