Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē tēla veidošana un komunikācija mikroblogošanas vietnē "Twitter" (2015.gada 1.janvāris - 31.marts)
Author
Skujiņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ietvaros tiek pētīts Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē tēla veidošana un komunikācija mikroblogošanas vietnē "Twitter" (2015.gada 1.janvāris - 31.marts). Mērķis – noskaidrot, kāds ir Latvijas prezidentūras tēls sabiedrības acīs, kā arī izprast Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē (LPESP) Twitter konta komunikācijas specifiku.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, pētnieciskās un analītiskās daļas. Bakalaura teorētiskajā daļā apskatītas teorijas par organizāciju iekšējo un ārējo komunikāciju, organizāciju struktūru, organizācijas tēlu un tā veidošanos, kā arī par sociālo tīklu izmantojumu organizāciju ikdienas komunikācijā.
Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, atliek secināt, ka sabiedrība Latvijas prezidentūru redz vairāk pozitīvu, nekā negatīvu, tomēr vairums respondentu atzīst, ka nav informēti par ar prezidentūru notiekošiem pasākumiem, kas varētu liecināt par neveiksmīgu komunikāciju jau pašā prezidentūras sākumā. The theme of this Bachelor thesis is Latvian presidency at the Council of the European Union: image building and communication in microblogging site "Twitter" (January 1, 2015 - March 31, 2015) and the aim of this paper is to find out the opinion of the society about the image of the Latvian presidency, and analyze Presidency’s communication on Twitter.
This research paper contains three major parts – theoretical part, methodological part, research part and analytical part. In the theoretical part you can find theory about organizational communication and structure, its image and image building, as well as theory about social media and its usage in Organizations communication. In methodological part there is information about research methods used in this bachelor thesis. The research and analytical part contains results, summary and conclusion.
The result of this research clearly show, that the image of Latvian presidency is more positive than negative, but the communication could be more interesting for average Twitter user.