• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sporta spēļu nacionālo čempionātu videotiešraižu pieprasījums un piedāvājums Latvijas interneta un televīzijas vidē

Thumbnail
Открыть
309-50242-Desmitnieks_Kristaps_kd12037.pdf (1.510Mb)
Автор
Desmitnieks, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba ''Sporta spēļu nacionālo čempionātu videotiešraižu pieprasījums un piedāvājums Latvijas interneta un televīzijas vidē'' mērķis ir noskaidrot, cik liels ir mediju videotiešraižu piedāvājums un auditorijas pieprasījums pēc nacionālo sporta spēļu čempionātu translācijām, kā arī, kādi faktori ietekmē to, ka aizvien vairāk translāciju veido interneta tiešraižu kompānijas, bet tradicionālās televīzijas to dara retāk. Darba teorētiskā daļa ietver teoriju par pieprasījumu un piedāvājumu, televīzijas un jauno mediju ietekmi sporta dzīvē, kā arī auditorijas lomu sportā un mediju darbībā. Metodoloģija ietver ekspertu intervijas, sekundāro datu analīzi un dziļās intervijas ar sporta auditorijas pārstāvjiem. Rezultāti rada priekšstatu par to, kāda situācija valda Latvijas sporta tiešraižu tirgū gan mediju, gan auditorijas pusē.
 
Objective of bachelor thesis ''Demand and offer of broadcasting of Latvian national championship sports games in television and internet in Latvia'' is to find out what is the offer of broadcasting companies and audience demand for livestreaming of national sport championships. Also it is necessary to find out, what are the reasons, why internet television companies offer livestreaming more often, but traditional television pay less attention to show live broadcasts from local live sport events. Theoretical framework includes theory about offer and demand, influence of television and new media in sport, role of audience in television and sport. Methodology includes expert interviews, secondary data analysis and in-depth interviews. Results give the impression about what kind of situation there is in a sport broadcasting market in Latvia.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30074
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV