• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērs

Thumbnail
Öffnen
309-50257-Ivanova_Santa_si12010.pdf (1.200Mb)
Autor
Ivanova, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot informāciju par Valmieras, Siguldas un Cēsu pilsētu zīmola izveides procesu, pilsētu mārketinga aktivitāšu norises efektīvumu, kā arī mērķauditorijas viedokli par to. Darba teorētiskā daļa ir sadalīta divās nodaļās un četrās apakšnodaļās. Nodaļās tiek aprakstīta zīmola un mārketinga definīcija. Apakšnodaļās tiek aprakstīts pilsētas zīmols, vietas un pilsētas mārketings, kā arī tūrisma mārketings un mārketinga stratēģija. Kā pētniecības metodes tiek izmantotas 4 daļēji strukturētās intervijas ar Valmieras, Siguldas, Cēsu un Vidzemes mārketinga nodaļu un tūrisma pārstāvjiem un anketēšana Latvijas apceļotāju vidū. Darbs sastāv no četrām daļām – teorijas, metodoloģijas, empīrijas un secinājumiem.
 
The theme of the Bachelor Thesis is “City marketing: an example of Valmiera, Sigulda and Cēsis”. The aim of the research is to find out information about brand creation process of Valmiera, Sigulda and Cēsis, effectiveness of city marketing activities and audience`s opinion and attitude about it. The Paper’s theoretical part consists of two chapters and four subchapters. The definition of brand and marketing are described in the chapters. The place and city brand and place and city marketing, tourism marketing and marketing strategy is described in the subchapters. As research methods are used 4 semi – structured interviews with representatives of marketing department and tourism of Valmiera, Sigulda and Cēsis and survey amoung travelers in Latvia. The Paper consists of 4 parts – theory, methodology, empiria and conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30078
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV