Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorIvanova, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:35Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:35Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50257en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30078
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot informāciju par Valmieras, Siguldas un Cēsu pilsētu zīmola izveides procesu, pilsētu mārketinga aktivitāšu norises efektīvumu, kā arī mērķauditorijas viedokli par to. Darba teorētiskā daļa ir sadalīta divās nodaļās un četrās apakšnodaļās. Nodaļās tiek aprakstīta zīmola un mārketinga definīcija. Apakšnodaļās tiek aprakstīts pilsētas zīmols, vietas un pilsētas mārketings, kā arī tūrisma mārketings un mārketinga stratēģija. Kā pētniecības metodes tiek izmantotas 4 daļēji strukturētās intervijas ar Valmieras, Siguldas, Cēsu un Vidzemes mārketinga nodaļu un tūrisma pārstāvjiem un anketēšana Latvijas apceļotāju vidū. Darbs sastāv no četrām daļām – teorijas, metodoloģijas, empīrijas un secinājumiem.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor Thesis is “City marketing: an example of Valmiera, Sigulda and Cēsis”. The aim of the research is to find out information about brand creation process of Valmiera, Sigulda and Cēsis, effectiveness of city marketing activities and audience`s opinion and attitude about it. The Paper’s theoretical part consists of two chapters and four subchapters. The definition of brand and marketing are described in the chapters. The place and city brand and place and city marketing, tourism marketing and marketing strategy is described in the subchapters. As research methods are used 4 semi – structured interviews with representatives of marketing department and tourism of Valmiera, Sigulda and Cēsis and survey amoung travelers in Latvia. The Paper consists of 4 parts – theory, methodology, empiria and conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectpilsētaen_US
dc.subjectValmieraen_US
dc.subjectSiguldaen_US
dc.subjectCēsisen_US
dc.subjectmārketingsen_US
dc.titlePilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērsen_US
dc.title.alternativeCity marketing: an example of Valmiera, Sigulda and Cēsisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record