• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji: fitnesa klubu "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika" piemērs

Thumbnail
View/Open
309-50279-Rozkalna_Kristine_kr12001.pdf (7.074Mb)
Author
Rožkalna, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji: fitnesa klubu “Atletika”, “MyFitness”, “Veselības Fabrika” piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir fitnesa klubu “Atletika”, “MyFitness”, “Veselības Fabrika” izpēte, identificējot kritērijus klientu lojalitātes veicināšanā. Darbu veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi, ieteikumi, pielikums. Teorētisko daļu veido nodaļas par uzņēmējdarbību, zīmolu, klientu lojalitāti, mārketingu, komunikāciju tiešsaistē un sociālajos medijos. Pētījumu veido daļēji strukturētās intervijas ar fitnesa klubu pārstāvjiem, fitnesa klubu klientu anketēšana, fitnesa klubu pārstāvēto sociālo tīklu Facebook un Twitter kontu kvantitatīvā kontentanalīze.
 
The theme of the bachelor thesis is “Customer loyalty criteria: fitness club "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika" case”. The objective of the bachelor thesis is research of fitness club "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika", identifying criteria used to promote customer loyalty. Work consists of introduction, theoretical, methodology, empirical part, conclutions, recommendation, annex. The theoretical part consists of chapters on business, brand, customer loyalty, marketing, communication online and in social media. The study consists of semi-structured interviews with fitness club representatives, questionnaires of fitness club clients, quantitative content analysis of fitness club respresented account in social network Facebook and Twitter.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30083
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV