• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji: fitnesa klubu "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika" piemērs

Thumbnail
Открыть
309-50279-Rozkalna_Kristine_kr12001.pdf (7.074Mb)
Автор
Rožkalna, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji: fitnesa klubu “Atletika”, “MyFitness”, “Veselības Fabrika” piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir fitnesa klubu “Atletika”, “MyFitness”, “Veselības Fabrika” izpēte, identificējot kritērijus klientu lojalitātes veicināšanā. Darbu veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi, ieteikumi, pielikums. Teorētisko daļu veido nodaļas par uzņēmējdarbību, zīmolu, klientu lojalitāti, mārketingu, komunikāciju tiešsaistē un sociālajos medijos. Pētījumu veido daļēji strukturētās intervijas ar fitnesa klubu pārstāvjiem, fitnesa klubu klientu anketēšana, fitnesa klubu pārstāvēto sociālo tīklu Facebook un Twitter kontu kvantitatīvā kontentanalīze.
 
The theme of the bachelor thesis is “Customer loyalty criteria: fitness club "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika" case”. The objective of the bachelor thesis is research of fitness club "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika", identifying criteria used to promote customer loyalty. Work consists of introduction, theoretical, methodology, empirical part, conclutions, recommendation, annex. The theoretical part consists of chapters on business, brand, customer loyalty, marketing, communication online and in social media. The study consists of semi-structured interviews with fitness club representatives, questionnaires of fitness club clients, quantitative content analysis of fitness club respresented account in social network Facebook and Twitter.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30083
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV