• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valmieras biznesa un inovācijas inkubatora komunikācija ar mazo uzņēmumu biznesa pārstāvjiem: Vidzemes reģions

Thumbnail
Открыть
309-50317-Keibeniece_Zane_zk12033.pdf (1.415Mb)
Автор
Keibeniece, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalara darba tēma: „Valmieras biznesa un inovācijas inkubatora komunikācija ar mazo uzņēmumu biznesa pārstāvjiem: Vidzemes reģions”. Pētījuma mērķis: izpētīt Valmieras Biznesa un inovācijas inkubatora tiešo komunikāciju un komunikāciju sociālajos tīklos ar mazo uzņēmumu pārstāvjiem Vidzemes reģionā no 2013.-2015.gadam Darba teorētikso daļu veido: Komunikācijas loma uzņēmumos, uzņēmumu komunikācija ar uzņēmumu,uzņēmumu atgriezeniskā saite, uzņēmumu vēstījums, uzņēmumu stratēģiskā plāna nozīme, komunikācijas kanāli un instrumenti. Izmantotās pētniecības metodes: Intervijas un kvalitatīvā kontentanalīze. Galvenie secinājumi: Valmieras Biznesa un inovācijas inkubatoram šobrīd ir pasīva komunikācija sociālajos tīklos. Inkubatoram nav sava komunikatora, kas nodarbojas tikai ar informācijas veidošanu. Atslēgas vārdi:Valmieras Biznesa un inovācijas inkubators, B2B komunikācija, komunikācija, sociālie tīkli.
 
The theme of bachelor „Valmiera Business and Innovation Incubator communication with small businesses organizations: Vidzeme region”. Aim of work: explore Valmieras Business and inovation incubator direct comunication and comunication on social networks with small enterprise representatives in Vidzemes region from 2013.-2015.year The work theoretical par: comunication role in businesses, business to business comunication, company feedback, business message, business strategic planning role, comunication channels and tools. Applied research methods: qualitative interviews and content analysis. The main conclusions: Valmiera Business and Innovation Incubator communication is passive in social networks. Incubator do not have a personal communicator. Keywords: Valmiera Business and innovation incubator, B2B communication, communication, social networks.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30087
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV